Välkommen in i min värld av smycken. Låt dig inspireras eller shoppa om du vill...




söndag 28 februari 2010

Set med hals- och armband

Har börjat tröttna på vinterns murriga nyanser och tagit ut svängarna lite med färg... Just denna typ av halsband har jag blivit väldigt förtjust i. Det är roliga att göra och är jättesnygga på!!

 Härligt orange set med halsband och armband.






















En närbild så att man ser färgerna...

 Och så gjorde jag ett plommonfärgat...
En närbild på det plommonfärgade...  (SÅLT)
Och när jag ändå höll på så svängde jag ihop ett grönt set

En närbild även här!
Material: Nickelfria metalldetaljer, silverpläterade kulor, glas-, snäck- och sötvattenspärlor.
Storlek: Halsband 44 cm + förlängningskedja, armband 18,5 cm + några cm förlängningskedja
Pris: 160 kr halsband, 110 kr armband

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar