Välkommen in i min värld av smycken. Låt dig inspireras eller shoppa om du vill...




torsdag 27 maj 2010

Gammal kärlek rostar inte...

Som jag skrivit någonstans tidigare har jag gjort denna modell av halsband i flera år. Ett tag var jag lite trött på dem och ville förnya mig (gjorde denna modell i alla färger man kan tänka sig). Nu när jag förnyat mig ett tag känns det helt OK att falla tillbaka i gamla fotspår. Här i en klar variant, ser nästan bara silvrig och glittrig ut. Halsbandet är långt och på bilden ser man bara dess nedre hälft.


















Långt halsband med glaspärlor, metall"snurror" och länkar
Pris: 230 kr

Har gjort ytterligare en variant på en gammal modell. Detta halsband är kort (fast det ser långt ut på bilden).



















Silverfolierade glaspärlor, metallblommor och länkar.
Pris: 170 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar