Välkommen in i min värld av smycken. Låt dig inspireras eller shoppa om du vill...




tisdag 22 februari 2011

Bankar in ett budskap!

Just nu stansar jag mycket...e lite enkelspårig i mina budskap... Detta är min personliga favvo för tillfället, ja, lite kaxig får man ju vá... eller???!




















Här är en annan variant på text...lite foxx här oxxå, håller mig till temat... ;-)


















Men jag gör oxå helt vanliga namnsmycken, här är ett exempel...


















Priset för stav och läder- eller gummirem är 140 kr. Det får plats upp till ca 8-9 bokstäver på staven som är 7 mm bred och och 4 cm lång.

3 kommentarer:

  1. Hej!!
    ville bara berätta att jag tycker att du gör mycke fina smycken...har fått lite inspiration av dina hasband, för jag brukar ha idetorka när jag väl sätter mej ner och har bestämt mej för att göra just ett halsband... :-)

    Camilla

    SvaraRadera
  2. Tack, det är kul att kunna inspirera andra. Själv snor jag ideer hejvilt ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej jag har ett av dina halsband (Foxx lover) som min sambo köpt hos dig. Vi är bekant med Linda C. och har haft foxxkurs hos på Gbgmotionsbugg.se och nu har folk börja fråga efter de så hoppas att många köper de:))) Fin blogg med fina smycken du har.
    Det kanske finns möjlighet att sälja de på buggen hos oss? Vi har ca. 150 besökare varje onsdag...., men annars tipsar vi till denna adress: Ha det bra. Christine

    SvaraRadera