Välkommen in i min värld av smycken. Låt dig inspireras eller shoppa om du vill...




måndag 21 februari 2011

Vinn ett foxx-smycke!

Mitt stora intresse i livet förutom smycken är DANS. Dansar gärna mycket och ofta, helst foxx nuförtiden... :-) Har gjort flera "dans-smycken" till mig själv och mitt "dans-gäng"! Nu kan det bli din tur att få bära ett av mina halsband. Har gjort två olika varianter som jag lottar ut. Allt du behöver göra är att kommentera inlägget här i min blogg (skriv gärna vilket av smyckena du skulle vilja ha) samt dela detta inlägg på facebook (finns en liten FB-knapp lite längre ner i inlägget). Utlottningen pågår till och med söndagen den 6:e mars. Måndagen den 7:e mars lottar jag två vinnare och namnen på dessa kan du läsa på min blogg den 8:e mars.
Lycka till!




















Staven är silverpläterad och hänger i en gummirem.
Ord pris för stav + rem är 140 kr

11 kommentarer:

  1. Oj, vill ha vill ha vill ha=) Underbart fina smycken överhuvudtaket du gjort! KOmmer verkligen att följa din blogg och dina smycken.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle bli stolt bärare av ett av dessa mycket fina smycken. Dans är min favoritsysselsättning och smycke nummer två skulle få följa med mig på alla danser som jag besöker här i Hälsingland. Vill gärna se mer av vad du gör och följer gärna din blogg om jag skulle få bli en foxxsmyckebärare:)

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vinna ett av dina smycken! Jag använder det jag har på varje dans och omväxling förnöjer! :)

    SvaraRadera
  4. Oj, vad fina! Det är klart att jag gärna vill vinna något av dem! Gulligt med hjärtan, du är påhittig, du!

    SvaraRadera
  5. Jag är en stolt bärare av flera av dina smycken! det finns smycken för alla tillfällen.
    Eftersom jag också älskar att dansa, i synnerhet fox, så vinner jag gärna ett av dina foxx smycken! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Klart jag oxå vill få en chans, att vinna ett nytt till "nästa" dans. Kramiz Åsa

    SvaraRadera
  7. Lise-Lott Svensson22 februari 2011 kl. 19:14

    Ja jag vill gärna vara med, även om jag redan beställt ett. Kan ju ha två olika. :-))

    SvaraRadera
  8. Ingegerd Ericsson...
    Jag vill gärna vara med i denna tävling.Har redan ett av dina smycken.Är sååå glad för det. Alla som sett de tycker de är jättefint..o de är de.
    Kram Ingegerd

    SvaraRadera
  9. Oj vilka fina smycken! Vill mer än gärna vinna ett av dina fina halsband. Älskar att dansa mysfox!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  10. Hej Ulle
    Vill naturligtvis gärna bra ett av dina fina
    smycken vilka både e snygga o ger tjejen man
    ska dansa med att vill hon bugga får hon säga
    det annars blir det foxxar för hela slanten :).
    kramar robban

    SvaraRadera
  11. Oj, har ju glömt att tacka för era snälla kommentarer, TACK! :-)

    SvaraRadera